onsdag, juni 21, 2006

21. juni MÅ begynne med loggføring!!!

I går blei det dårlig tid til særlig trening. Skulle ut på kvelden, så det blei bare tur og litt "lukke døra" trening før eg måtte dra.

Då eg kom heim og skulle gå siste turen (halv tolv), fekk me til litt fri ved foten. Ho kom også med nokre nyyyydelige sittar til utgangsstilling! Ho har ein tendens til å setje seg litt langt bak, kanskje eg skal forsøke å belønne frå høgre handa neste gong?

Ho bøller veldig med Joey for tida, og eg mistenker at det har med aktivisering å gjera. Etter at eg skada foten har eg ikkje kunne ha sko på meg, og det er ikkje godt å gå langt i sandaler.
I kveld er eg bedt med på date - til Big Horn Steakhouse - med Vetle, men eg MÅ få aktivisert bøllefrøet litt før me drar. Muligens det kunne vera smart å ta henne med oss, og gå litt i sentrum der? Så får Joey nokre timar i fred..

Kan hende det kunne vera smart å byrja så smått å lære henne å vera åleine litt innimellom, sidan Joey tross alt er 10,5 år..

Men nå MÅ eg begynne å skrive logg!!! Har kopiert opp haugevis med tome logg-ark, så nå har eg ingen unnskyldning lenger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar