onsdag, juni 28, 2006

28.juni Ingenting gjekk gale i dag!

Gjekk laaaang tur med Vetle, Joey og Ayla på kvelden, og bare koste oss. Eller... turen var ikkje så lang, men me brukte lang tid.

Ayla er behagelig å gå med på vegen nå. Ho plar gå framføre meg inntil sida, og når det kjem bil eller syklist, snur ho seg og venter på meg for så å få godbit og ende opp bak meg til bilen eller syklisten har passert. Dette skjer uten unntak nå, og det er eg fantastisk fornøyd med!

Det kom ein ung mann (ung mann.. høyres ut som eg er så skrekkelig gamal... ) gåande med ein svær treningsbag. Eg klikka då han var ti meter fra oss, og fortsette til han hadde passert. Ayla ga ingen teikn på å bjeffe eller noko, ho var heilt roleg. Etter at han hadde passert, gjekk ho over på mi høgre side som for å snuse etter han.

Då me hadde gått halve runden, gjekk resten av vegen langs sjøen. Der var det ei bitte lita sandstrand, og det er første gongen Ayla har vore der. Ho fekk "springe-rie" de luxe, og var heilt i hundre i sanden der! Joey stod berre og såg på og lurte sikkert på kven som hadde putta penger på henne igjen, nå som ho hadde roa seg nokså greit...

Vel heime hadde føllet kome seg ut av beitet, og me klarte ikkje å få det inn igjen. Måtte sende melding til Elna, og ho skulle komme med ein gong.
Tok med meg Ayla ut for å henge opp klær mens føllet var der, og då me kom bort til klesstativet, kom husverten plutseleg gåande frå nabohuset. Ingen bjeffing!!!

Etterpå fant Ayla ut at føllet var ute av beitet, og sprang ned til det. Føllet sprang først etter Ayla, så bytta dei. Eg måtte avslutte det, for eg blei redd for at føllet skulle skade Ayla.

Resten av kvelden var salig stille, og ho ville ikkje ha mat i kveld heller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar