tirsdag, juni 06, 2006

6. juni. Tulleting

Byrja kvelden svært bra med å gå tur med begge to samtidig. Det er enklare no etterkvart, for både Ayla og Joey dreg mindre i bandet. Ingen av dei dreg når dei går kvar for seg.
Hadde nokre fantastiske innkallingar på Ayla i løpet av turen.

Seinare tok eg fram apporten og skulle trene på å plukke opp frå golvet og halde. Målet var fem sekunder etter at ho hadde plukka opp. Det målet nådde eg.

Deretter trente eg på target på to fingrar. Ein finger funker ikkje på henne, men då eg brukte to, tok ho snuten bort til fingertuppane med ein gong.

Trente også litt doggie-zen, og ho skjønar dette godt inne no.

Så, av ein eller annan grunn, klikka eg ein gong ho sette snuten borti foten min (eg sat med beina trekt under meg i sofaen), og då gjentok ho jo det ørten fjørten gonger. Eg klikka og klikka og ho dytta og dytta i foten min. Eg meiner... kva i all verda skulle det vera godt for, liksom?!?!?! Har eg ikkje nok å jobbe med utenom, eller? Eg MÅ slutte å klikke for teite ting!!





Og som eit NB til slutt... etter at eg bestemte meg for å slutte heilt å ete snop, så har eg ikkje drøymt om røyking fleire gonger...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar