søndag, juni 18, 2006

Andre klikkertrener helg. Søndag.

Ayla sov heile natta, og me var også flinke og la oss tidleg. Me skulle byrja klokka ni i dag, og halde på til to, så eg måtte opp tidleg.
Frokosten måtte eg ete åleine, for svigermor og Vetle låg framleis og sov.

Me fekk pakka med oss det me skulle ha med oss (bortsett frå vatn til hunden ), og var på Landvik Skole rett før ni.

Heile helga har det gått kjempefint med Ayla og bjeffinga, heilt til ein time etter lunsj. Idioten meg stod bak bilen og trente. To personar stod og såg på oss, og så kom det ei tredje til. Då byrja Ayla og bjeffe og stritte bust. Ho trakk seg vekk, men eg ynskte at ho heller skulle stå i ro, slik som Pamela Dennison skriv om. NCR (No change response) er veien å gå når uhellet først er ute, men eg fekk ikkje det til her. Det ideelle er om alt fryses, sånn at bjeffinga ikkje har effekt i det heile tatt for Ayla. Om me trekker oss vekk, eller om andre trekker seg vekk, så er det forsterkande.

Det var uansett skikkelig nedtur , og Ayla stakkars, sovna etter dette. Ho var heilt utsleten, og eg hadde dårleg kontakt med henne utover ettermiddagen.
I ettertid har eg lest meir i Bringing Light To Shadow, og leser der at etter slike episodar er det heilt vanleg at hunden kan melde seg litt ut.

Eg veit heller ikkje om eg kjem til å gå på freestylekurset. , For eg er ikkje sikker på om me er klar for å jobbe så tett som Elin sa me kanskje måtte. Har ikkje lyst til å utsette Ayla for det før me har jobba med det meir. Dessuten er det jo ikkje sikkert at me har inne utgangsstilling innan den tid, heller... Og det var visst ein fordel.

Fekk filma masse denne helga, og skal få lagt det inn på dataen snart. Det betyr at bilder fra treninga snart kjem i eige album.



Eg må aldri trene rett ved bilen.

Eg MÅ trene på at folk STOPPER HEILT OPP når me trener på vokting av bilen, og at ting føregår på våre premisser.

MÅ slutte å gi oppmerksomhet til Ayla når ho bøller med Joey. I dag såg eg heilt tydeleg at eg har vore med på å gjera dette verre enn det var. MÅ BRUKE LANGLINA!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar