onsdag, september 06, 2006

Deilig tur i regnet med Vetle og Joey.

Før middag forsøkte eg å trene litt med Ayla, men ho var ganske away. Det er nett som om ho ikkje greier å konsentrere seg, og berre ser på meg med eit slikt "øøøh, ka seie du, seie du?"
Kanskje me er i ferd med å få ei tenåringsrottweiler for ei lita stund?


Etter middag og te, tok Vetle seg ein liten lur på sofaen, og i mens han gjorde det, gjekk eg ut og bytta pære i venstre frontlyset mitt! Heilt på egenhånd! Uten at Vetle hadde vist meg først! Og eg har jo vippelys på bilen min!! Jeeeey!! :-)

Etter at eg hadde lekt bilmekaniker, eller i verste fall bensinstasjonspersonell, tok me med oss hundane og gjekk ein runde rundt på Vistnes. I følge www.norgeibilder.no er den sløyfa me gjekk ca 2,6 km. Av dei kan hundane springe laus i ein kilometer.

Ayla tissa sikkert 20 gonger på turen, og eg er litt bekymra for at ho har fått UVI. Eg meiner; Når eg ikkje lenger treng å bekymre meg for at ho IKKJE tisser når me er på tur, så må eg jo bekymre meg for AT ho tisser når me er på tur... Det er jo logisk, det!

Eg veit ho ventar løpetid i denne månaden, og Joey HAR blitt meir interessert i der ho har tissa. Han smeller ikkje med tennene endå, heldigvis, så det bør gå greit å ha henne med på utstillinga på søndag.

Turen ellers var ganske så fantastisk! Det var mildt, regna berre bittelitt, og skoa mine holdt meg tørr på beina. Gore-Tex er kjekke saker, altså :-)

Vel heime laga Vetle to skiver med leverpostei til meg, og kakao.

Ayla åt ingenting av kveldsmaten sin.

Og ho tissa fire gonger på siste lufting med Vetle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar