torsdag, september 28, 2006

Torsdag. Kosetur med litt runderingstrening

Joey må overvåkas i lag med Ayla nå. Til middagen var eg og Vetle vekke frå stova samtidig i ca fire sekunder, og på den tida hadde han hoppa opp på henne og stod og jukka for harde livet. Heldigvis i feil ende! Phew!! På tur, derimot, er han ikkje særleg interessert, heldigvis.
Denne gongen har me jo latt dei vera i same romet, men med den eine i bur gjennom heile løpetida mens me er vekke. Det vil seie at på dagtid medan me er på jobb, sit Joey i buret, og på nettene er Ayla i buret. Den andre går laus i romet. Eg trur det er difor me til nå har klart å unngå særleg med piping og mista matlyst frå han, utan at eg skal gleda meg for tidleg..
_________________________

Eg skulle ut på tupperwareselskap i kveld, så det blei bare ein liten kosetur med Ayla og Joey. Vetle var også med, og då me var komne halvveis, ba eg han jogge ned til skogen og gøyme seg der.

"Jogge??"

Jepp, sa eg. Jogge. Og så jogga han nedover. Hehe....


Eg og hundane gjekk deretter nedover og då me var komne ned til krattet og skogen, slapp eg Ayla. Ho fant han med ein gong, og så ropte eg på henne. Ba Vetle gå litt ut, som det heiter og nedover, for så å komme inn igjen på omtrent 50 meter så eg kunne sende Ayla ut på nytt.
Denne gongen leita ho ganske intenst, og kom vekk frå der som ho kunne fått direkte på overvær. Ho leiter godt og lenge og gir ikkje opp, det skal ho ha! Til slutt ga han lyd frå seg, og då fann ho han sjølvsagt med ein gong, SÅ fornøyd!!




Litt dårleg bilete, men det skal forestille midtlinja, og at vekk frå midtlinja heiter "Ut", motsett veg heiter "Inn", vekk frå starten av midtlinja heiter "Nedover", og motsatt veg heiter "Oppover"

Eg kjenner at eg får meir og meir lyst til å prøve meg i NRH igjen. Hmm...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar