onsdag, september 27, 2006

Tirsdag. 2,5 timar gammalt spor.



Kom heim fra jobb, åt litt, og så bar det rett til OBS! for å handle. Vetle hadde gått tur med hundane, så det var unnagjort.

Oppe ved postkassane stansa eg bilen, og la eit 90-100 meter langt spor på jordet over vegen. To spisse vinklar, ein 90 graders vinkel, og ein sving. Masse godbitar, sidan eg visste at det kom til å ligge ei stund.
Lite og ingen vind, det hadde regna tidlegare på dagen.

Då me kom heim, åt me middag, og så tok eg med meg Ayla opp. Ho gjekk fint det første strekket, tok vinkelen knallbra, men midt på andre strekket rota ho litt. Spissvinkel nummer to var altfor nært vegen og allslags andre interessante dufter, så det må eg hugse til seinare.

Då ho fann sporet igjen, gjekk det kjempefint! Ved 90 graders vinkelen søkte ho først til høgre, og så rette vegen; til venstre.

Då ho kom til slutten, fann ho pipedingsen, snuste under den, og tok den så i munnen (etter at eg hadde sagt "BRA! Ka du faaant?" og kom rett til meg med det. Eg tok i mot dingsen og heiv den bakover i sporet, slik me har lært.

Til å vera eit 2,5 time gamalt spor, syns eg det gjekk særs bra! Ho gjekk det på elleve minutter, og tok maaange av godbitane, men ikkje alle.

På veg ned igjen ringte eg til Vetle og ba han komme bort til lyktestolpen for å sjå skummel ut. Dessverre fekk ho vinden mot seg og skjøna kven det var på laaaang avstand. EG fekk då i det minste øvd meg på kva EG skal gjer. :-)

Vetle tok også litt desensitivering med henne. Han stod på alle fire og fekk henne til å gå under kroppen hans, og så stod han framoverbøyd så ho måtte gå under han for å få tak i godbiten.

Dette går vegen, altså! :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar