fredag, september 01, 2006

Utgangsstilling.

Me har for alvor byrja å trene utgangsstilling. Eg har forsøkt å finne informasjon på engelsk om korleis klikke det inn, for eg syns det står lite om det i boka.

Det me har gjort til nå er:
Når me går fri ved foten og eg stopper, så set ho seg pang ned ved sida av meg. Då står eg ei stund og klikker masse. Dette gjer me fleire gonger.

Eg har brukt venstre hand som target og fått henne på plass. Ho set seg som oftast beint, men eg har belønna alle sittar ved mi venstre side som er mindre enn 45 graders vinkel.

Eg har stått med henne på mi høgre side, då går ho opp av sitten og vil stå framføre meg. Eg snur meg då rundt, og ho set seg ved mi venstre side.

Eg vil nemleg ha svenskeinnkomsten, og den tykkjer eg var lettare å lære inn på Joey, der eg kunne nytta hendene til å vise han kva eg ville... Men, me skal nok få det til med klikkeren også...



Så, i dag morges følte eg nærmast me hadde eit lite gjennombrot!!! Ayla dreiv og snuste eit stykke vekke frå meg, og så ropte eg ho inn. Ho kom som ei kule, stoppa momentant då ho kom inn til meg, og sette seg ned ved mi venstre side med cirka 30 graders vinkel!!! Kor bra er det??????? Klikk og jackpot, sjølvsagt, og så byrja eg å le!! Eg blei SÅ glad, og tenkte at der er håp for å faktisk klare alle grunnferdighetene til helga om sju veker! Juhuuu!

2 kommentarer:

  1. Hva med å stå inntil en vegg og trene? Da får du bare rette sitter helt fra begynnelsen av.

    SvarSlett
  2. Wow så bra då!!!! Glede mæg te å koma igang mæ træningane igjenn æg au :) Snakkes imårå!

    SvarSlett