torsdag, september 21, 2006

Åomæigaad, åomæigaad, åomæigaad!

Ayla tilbydde svenskeinnkomsten i dag morges!!!!!! Heilt av seg sjølv!!! Fleire gonger!!!


Første gongen begynte eg å hyle og hoppe opp og ned og klappe i hendene etter avlevering av godbit, og Ayla, skjønnashunden min, blei heilt med!! Ho hoppa og klappa i hendene, ho også! :-)



Ellers så er det ei veke sidan eg oppdaga at løpetida er i gong.

Det vil seia, det eg TRUR er løpetida. Ho blødde berre frå torsdag til mondag, og så var det stopp. Joey har ikkje slutta å ete endå, og han pip ikkje heller. Dei søv på same romet endå, og når me er ute og dei spring lause i lag, så er han ikkje nevneverdig interessert.

Kan hende han berre later som han ikkje bryr seg, og så med ein gong eg lukker døra til romet deira, så er han på henne som ein annan stut??

Eller så er det ikkje løpetid, men eit eller anna gale inni Ayla. Men då ville vel kanskje ikkje Joey lepje i seg tisset hennar når ho er på do?

Eller kanskje ho berre ikkje blør så det ser ut som eit slakteri denne gongen.. Alt er mogleg...
Skulle ikkje tru at eg hadde hatt tispe før, for no trur eg alt er gale med ein gong.

Eg meiner å hugse at løpetida gjer hunden litt sånn aloof, som det så fint heiter på engelsk. Litt vekke, liksom. Men Ayla er så konsentrert om meg når me er ute, at ho gløymer å tisse dersom ikkje eg hugser det for henne.

Ein ettermiddag i forrige veke, då eg kom heim frå jobb, tok eg hundane ut for å tisse. Me gjekk den vanlege tisseturen vår, som nesten ikkje kan kallas tur eingong, for det er 500 meter bortover, og 500 meter tilbake.
Ayla gjekk på mi venstre side heile tida, og tilbaud kontakt. Eg klikka sjølvsagt for det, og stoppa av og til, og då sette ho seg beint og kjapt og holdt kontakten. Eg var jo så strålande nøgd med dette her, og trente også litt stimuluskontroll borte på parkeringsplassen til Vistnestunet. Eg hadde superkontakt heile tida.

Då eg kom inn att, laga eg middag, og me åt den. Ayla låg i buret sitt med open dør og sov.
Så, i sju-tida, var det tid for langturen. DÅ kom eg på at Ayla hadde jo ikkje tissa i halv fem tida! Og heller ikkje mast om å komme ut!

Det første ho gjorde då me kom ut på plenen, var å tisse leeeeenge. Eg fekk SÅÅÅÅ dårleg samvittighet!!

Men ho tilbaud altså svenskeinnkomsten!!!

1 kommentar:

  1. JUUUHUUUU!!!!!!!!!! Kjempebra ang svenskeinnkomaten ;)
    Ang løpetid så blødde Shaylee og mye mindre andre gongen, einaeste grunnen til at jeg såg det var blod var fordi hun var rød i hårene rundt tissen. Fant ikke en eneste bloddråpe. Første gangen måtte hun bruke bleie fordi det kom så mye... Litt mer mystisk med Joey da som ikke viser noe tegn til at hun har løpetid...

    SvarSlett