onsdag, september 20, 2006

Oy oy oy!!!

Fekk telefon i går frå ein kollega av Tante Anne på Nesflaten. Han skal få seg ny hund på fredag etter å ha miste den forrige for fire veker sidan i påkjørsel.
Tante Anne hadde prata til han om at eg driv med klikkertrening, og dette syns han høyrde interessant ut.
Me snakka i ein time, og praten gjekk lett mellom oss.

Eg trur ikkje eg skremde han heilt av, for eg greide å beherske meg litt.
Men det ER jo så kjekt å prate hund!!!

_____________


Rett før eg skulle legge meg, måtte eg bare sjekke mail. Klokka var ti på halv tolv, og der tikka det jammen inn ei melding frå Fokus Hundeskole om at det nettopp var blitt ein ledig plass ved brukshundkurset som skal vera no til helga. Det er Maj-Brit Iden som skal halde kurset, og ho er også adferdsspesialist!

I dag har eg difor sendt mail om problemene til Ayla, og ordna meg konsultasjonstime på søndagen der me skal gå gjennom treningsopplegg for Ayla og meg. Ho får først observere Ayla gjennom helga, så dette lovar jo veldig bra!!

Endå ei helg fullstappa med hundeting!!! Jippiiii!!!!!

2 kommentarer:

  1. Håper du får mye ut av kurset i helgen!! Både på bruksdelen og atferdsdelen ;) Bra at du ikke skremte bort mannen ;) Kommer han på treningene våre? Som jeg håper snart kommer igang!! Neste søndag, 1 okt, skal jeg og Shaylee på trimmekurs så da kan ikke vi trene...

    SvarSlett
  2. Han blir nok ikkje med på trening med det første, for han bur i Røldal :-)

    Hvis du skal på trimmekurs på søndagen, så kan me vel trene på lørdagen?

    SvarSlett