mandag, september 25, 2006

Mandag. Sladretrening og to små feltsøk


Det virka som om Ayla fortsatt var sliten etter helga, for ho la seg rett til å sove etter lufting då me kom heim frå arbeid. Ho viste inga interesse for å bevege seg med det første, heller.

I halv åtte tida blei eg rastlaus og tvingte Vetle til å gå ut og vera treningsobjekt på sladretreninga vår.

Han skulle gå bort til lyktestolpen, og når han såg at me kom og eg hadde fått tatt på langlina til Ayla, så skulle han stille seg midt i vegen.

Eg hadde ikkje før kome ut dørene før eg såg først ein liten kvit prikk som fauk bortover jordet, og så ein mykje større svart prikk som fauk etter. Åh, den helsikens kanina!!!!

Ayla kom susande tilbake etter får sekunder, og eg fekk på langlina. Vetle stilte seg i midten av vegen, eg trakka på langlina, Ayla snudde seg, og ho fekk klikk og godbit.

Medan eg ga henne godbit, gøymde Vetle seg igjen, og me fekk unna ei trening til.

Så gjekk eg og Ayla avgårde etter å ha avtalt med Vetle at han og Joey skulle komme gåande nede ved sjøen og så skulle me få til nokon sladringar der også.

Ayla gjekk laus med langline på langs vegen i går, og når det kom bil, gjekk ho sjølv bak meg, og fekk klikk og godbit for det.

Då me traff Vetle og Joey, fekk me til to repetisjonar der også, og det var blitt mørkt. Han hadde med seg frosken, og eg ba han hive den så langt han kunne ut på jordet med det høge graset. Han så gjorde, og så slapp eg Ayla for at ho skulle ta eit lite feltsøk. Ho søkte kjempegodt, og fant sjølvsagt frosken så lett som ingenting.
Eg hadde også med meg den gule pipedingsen ho blei så glad i i helga, og heiv den også uti graset. Den havna ganske mykje lenger vekke enn frosken.

Ayla leita kanonbra, og kom inn til oss tre gonger før ho sprang rett ut igjen og leita.
Ho fekk til slutt hjelp av litt overvær, og fant pipedingsen som ho kom RETT INN TIL MEG MED!!!! Jippiii!!!!! Ho blei ikkje forstyrra av at Joey sprang rundt der eingong!

For ein fantastisk hund ho er!! Smelt, altså :-)


-----------------------------------

Sendte mail til Trond i går om at eg har lyst til å høyre med dei andre om å treffast for å gå spor, og han formidla det vidare. Eg fekk kjapt svar frå Audhild om at ho hadde lyst til det. Ho hadde også lyst til å bli med på søndagstreningane som SNART må komme skikkeleg i gong.
i gong.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar